nyårsfest!

Fina gossarna H och H väntar på middagen!

Fina tjejor!


L, J och D sippar lite Champagne till snittarna vi bjöd på.

J, F, H och F posear i köket i väntan på förrätten.
F och jag i full gång med att laga mat!
Med vårt matsalsbord och två utebord fick vi plats allihopa. Till fördrinken serverades löjrom och cremefraiche på salta lantchips, till förrätt blev det klassisk Skagen, huvudrätten bestod av fondue med alla tänkbara tillbehör och efterrätten avslutades med Keylimepaj!
17 personer var vi + 3 små bebbar!
Bordet var rätt proppat med prylar men det gick bra ändå - fick dock hålla ner på dukningen lite.
D och P är klara med middagen.
12-slaget ute i trädgården i full snöstorm ;) Skumpa, raketer, nyårspussar och goda vänner!
F roddade som vanligt med raketerna! Här står han och håller i kinesiska små luftballongen men tyvärr ville de inte lyfta pga all snö... Vi fick iväg dem lite senare på kvällen dock. Tror att det var minst 50 meter ifrån man skulle stå och vi stod 5... Som vanligt när det är nyår då...
Lilla F´s gudfar med sin söta fru!
En typisk bild av mig - alla står still och jag springer runt och fixar som en dåre...
J, J och L intar dansgolvet!
Fullt ös på alla tjejer till 80-talshits, schlagers och nya låtar!
Jag bjuder på denna...
Pinkmommey i sitt esse - barnen var ju borta :)
H och J! Resten av bilderna är cencurerade, hi, hi.
Pinkmommey♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå vilka fina bilder :) Är de dina? Får jag coppa några??? Ska ladda ner mina bilder i datorn oxå...ska försöka hinna idag...dagarna går ju så sjukt fort...;) Tusen tack återigen för ett grymt nyår. Det bästa på lääänge :) Kraaam!

2011-01-03 @ 12:30:58
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0