Vems kropp ?

På lunchen var jag ute på rean för att hitta ett par skidbyxor på Peak. Tyvärr är jag ju ute alldeles för sent då nästan allt som är snyggt är slut... Det hade jag i och för sig förstått men jag kom inte på att jag behövde et par byxor förens förra veckan då vi åkte pulka.

Jag köpte ju nya förra året men på barnavdelningen och jag har verkligen ingen barnkropp så de sitter inte bra...

Samma dag åkte vi ju till centrumet där vi bor och där hittade jag snygga men tänkte att jag skulle se om de hade fler i stan. nu är ju säkert byxorna hemma på ön slut...

Efter jag varit på peak så fortsatte jag att gå Bibloteksgatan framåt och gick in på en liten engels klänningsaffär (har tappat namnet).

Jag hittade sååå mycket snygga grejer att prova och blev eld och lågor! Dock hade jag ju glömt att jag har förvandlats till en degklump de senaste åren...

Inte en enda grej kunde jag ha! I och för sig låg jag mellan de två storlekarna de hade, min storlek var självklart slut i varenda plagg...

Hade jag bara varit smal hade jag haft värsta partygarderoben just nu :( Cocktailklänningarna var sänkta frå 999:- till 199:- samt 1499:- till 349:-!

När jag kom ut ur affären så var min första tanke att jag verkligen måste hålla detta nu och inte äta fel men bara en sekund senare ville jag gå in på närmsta bageri och vräka i mig godsaker för att jag blev så låg...

Uch, jag är verkligen sockerberoende och har en ätstörning! Nu gäller det bara att inte trilla dit igen! Jag skulle verkligen behöva en pt eller kostrådgivare som håller koll på mig - gratis ;)

Ja, ja, vi får se hur länge jag klarar mig denna gång...

Igår blev det en Big Mac & Co till middag - så jäkla dåligt! Bara det att resten av familjen ville gå dit och när de satt där så kunde inte jag stå emot... Men jag kunde väll ha valt en sallad eller i alla fall en hambörjare utan pommes frittes!

Annars har jag hålt mig helt till min nya kost men jag är dålig med vattnet - tror jag går och hämtar en kopp på en gång!

Pinkmommey♥


Här är jag innan kids och massa skit! Dock inte mitt smalaste jag men bra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men du, när du var som allra tjockast (alltså när du var gravid med lilla F) så kom du in en dag på kontoret när jag satt i konferansrummet och hade möte med en typ metallic klänning på dig. Jag höll på att trilla av stolen för du var så snygg!! :) Du är alltid snygg - och jag är alltid lika avundsjuk! <3 Så äre! :) Degklump eller inte: S-N-Y-G-G!!

2011-01-14 @ 15:29:16
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se
Postat av: Pinkmommey

Du är så söt Elin! Tyvärr vägde jag 6 kilo (!) mindre än idag när jag var höggravid... Och nu har jag ingen gravidmage så du kan förstå hur jag känner mig. Blir i alla fall glad av dina söta ord!

Kram!

2011-01-15 @ 14:51:27
URL: http://pinkmommey.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0