Tuff vår ...

Hej på er fina bloggisar!

Som ni ser så har jag börjat skriva lite smått igen. Jag har haft en ganska jobbig och tuff vår som gjort att jag varit sjuk och ibland har fått åka in och ut på sjukhus... Inget allvarligt men det har varit jobbigt och nu ser jag fram emot en underbar sommar!

Dels hittade jag några små knölar tidigt i våras och för det fick jag bland annat besöka Radiumhemmet ett par gånger. Det visade sig vara falskt alarm och inget att oroa sig för.

Efter det var det dax för magen som slutade med att jag åkte in på akuten och blev inlaggd på Danderyds sjukhus ett par dagar. En stor cysta som hade brustit och resulterade i vätska och blod i buken... Inget farligt men fruktansvärt smärtsamt! En rejäl dos av morfin som kontinuerligt fylldes på gjorde dock susen bland annat.

Någon vecka efter sjukhus vistelsen fick jag reda på att jag var gravid vilket var en underbar men chockande nyhet men som snabbt krossades.

Då jag var inne på Danderyds hade jag fått magnetkameraröntegen samt kontratsvätska som i värsta fall kan leda till missfall, missbildning på fostret, inlärningssvårigheter, synfel samt barncancer...

Efter mycket om och men bestämde vi oss för att ta bort barnet och detta skedde i torsdags på Löwenströmska...

Nu hoppas jag på att få vara frisk ett tag och kunna njuta av sommaren och de två små barn jag redan har :)

Önskar er en fin och varm sommar med mycket god mat, vin, lek och sol!

Pinkmommey♥




Kommentarer
Postat av: Hemmafrun i USA

Skickar karlek! ♥ ♥ ♥

2011-06-15 @ 17:32:19
URL: http://hemmafruniusa.com
Postat av: Anonym

Men gumman....massa styrkekramar t dig / er.... så mtk som hänt....fick se detta nu.....har ju inte haft min dator sen förra helgen och min Iphone pajade förra v.....så jag kommer inte åt mina favoriter....:( Hoppas du / ni mår bra nu ? Massa kramr t er alla

2011-06-21 @ 13:44:35
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0