Helgen med vänner

Förlåt för min frånvaro! det händer att det blir uppehåll för att jag har bloggtorka men denna gång har jag faktiskt haft för mycket att göra... Har helt enkelt inte haft tid mellan arbera, barn, hem och massa grejer jag varit på...

I fredags däckade jag i soffan tillsammans med min lilla till och med innan Let´s dance var slut... Dock har de inga roliga deltagare i år som jag fastnat för så jag känner inte att det är något jag missar :(

I lördags hade vi bestämt med mina goda vän C att hon och hennes familj skulle komma på lunch och lek hos oss! När jag sen fick ett samtal från en gemensam bästa vän så passade jag på att även bjuda ut henne och hennes familj till oss. Så lördagen bjöd på korvgrillning i det vackra vädret och en massa lek och prat och fika!

På kvällen var det ju melodifestivalfinal och som vanligt tycket jag tvärt emot alla andra och tycker att den var fantastisk!

Och som vi gissade rätt! Inte vem vi trodde skulle vinna utan vilka vi ville skulle vinna då. Hade vi gjort tvärtom hade vi ju haft 100% rätt kan jag säga.

Jag ville i alla fall Sanna och hon kom 4:a, lilla F ville The Monicer och han kom 3:a, F ville Danny och han kom 2:a och T ville så klart som resten av Sveriges dagisbarn att erik Saade skulle vinna och det gjorde han!

Barnen var som vilda och dansade större delen av programet vilket jag ska försöka lägga upp en fil på senare :)

På söndagen var F ute och jagade och jag var hemma med mina små och bastade och tog det lungt. När F kom hem tog vi oss i kragen och fixade lite "to dos" som blivit liggande så som att sätta upp tavlor, drapperier osv.

På kvällen var vi hos mina svärföräldrar och åt en underbart god middag och blev bortskämda som vanligt!

En skön och mysig helg helt enkelt!
Pinkmommey♥

 


Eric Saade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0