Ikea

Helloooo sweetisar!

Blogg.se har legat nere hela dagen så jag har inte haft möjlighet att blogga... Nu ska jag strax åka till Ikea och handla lite grejer samt förmodligen få mig en köttbullemiddag ;)

Vilken dag! Det är mars OCH SOLEN strålar! Det är så skönt och man blir så glad! Jag har tyckt att vintern varit underbar men nu vill jag bara ha vår, vår, vår!

Pratade med kidsen om det igår och kom fram till att vi bland annat ska hoppa studsmatta, gunga, spela fotboll, spela tennis, bada, äta glass, åka båt, ha picknick, plantera blommor, äta jordgubbar och mycket annat :)

Igår var jag hos min fina vän M efter jobbet! Hon är precis hemkommen från Tyskland där hon legat på sjukhus så jag var förbi med lite blommor och sällis och ska förbi nån dag snart igen med massa tidningar, filmer mm.

Kanske skriver jag lite mer om det senare om jag får tillåtelse.

Om jag hinner och orkar så tittar jag in ikväll igen och berättar vad jag köpte.

Ha en skön kväll!
Pinkmommey♥

DUKTIG Kaffe-/teset, 10 delar flerfärgad
Detta ska bland annat köpa till Mini.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0