Lek & mat

Vi hade en mysig kväll på Ikea som vanligt! Ungarna älskar att vara där med lekland, köttbullar, 5-kronorskorv och allt annat kul...

Idag är det fint väder igen och jag kan inte få bort smilet från ansiktet när jag är ute :) Jag vänder automatiskt ansiktet mot solen vart jag än är och bara insuper ljuset och värmen - underbart!

Ikväll är det tvättning och plock som gäller...

Höres!
Pinkmommey♥

LILLHOLMEN Våg pounds/stone/kg  Längd: 40 cm Bredd: 31 cm Max. belastning: 150 kg
Ny badrumsvåg som både fungerar och är snygg!

DUKTIG Gryt-/stek-/kastrullset 4 delar rostfritt stålfärg
Kastruller till Minis spis för att de gamla kommit bort i flytten.

DUKTIG Glas flerfärgad Antal i förpackning: 8 styck
Glas till Mini.

DUKTIG Kaffe-/teset, 10 delar flerfärgad
Teservis till Mini då nästan allt det gamla slagits sönder...

GOSIG Transportbur för mjukdjur blå/grön Bredd: 31 cm Djup: 31 cm Höjd: 30 cm
En hundbur till T och självfallet...

GOSIG VALP Mjukdjur brun Längd: 33 cm
...en hund tilll... Jag tror inte jag kan räkna hans hundar nu men han älskar dem och betalde denna med sin egna pengar!

MÅLA Tuschpenna/stämpel blandade färger Längd: 18 cm Antal i förpackning: 6 styck
Vi köper alltid nya pennor till barnen på Ikea då de har för vana att aldrig sätta tillbaks locken... Både bra och billiga!

FABLER Bestick, 3 delar
En annan grej som försvann i flytten var alla barnbestick... Så ett gäng nya fick följa med hem igår.

FANSTA Skärm vit Diameter: 34.0 cm Höjd: 34.0 cm
En enkel lamskärm till en lamfot vi redan har i tv-rummet. Dock skall den få en liten lampkjol på sig så att den kommer inte se ut så här.

IKEA 365+ Tallrik vit Diameter: 32 cm
F ville ha nya tallrikar i och med att han tycker att de vi har är för stora... Själv tycker jag att de är fina och storleken spelar mindre roll... Han fick en startbox som han kan använda till sig själv och kidsen...

GODIS Glas  Höjd: 10 cm Rymd: 20 cl Antal i förpackning: 6 styck
Fler glas behövs alltid hemma hos oss och dessa kostar bara 39:- för 6 stycken och de är mycket snyggare i sin enkla form i verkligheten.

FANTASTISK Pappersservett vit Längd: 40 cm Bredd: 40 cm Antal i förpackning: 100 styck
Servetter MÅSTE man ju bara köpa när man är på Ikea...

JUBLA Kronljus vit Diameter: 23 mm Höjd: 20 cm Brinntid: 6 tim. Antal i förpackning: 50 styck
Jag är en ljusjunkie så det vara bara att fylla på av dem med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0