Måndag hela veckan...

Fy farao vad jag är trött på detta arbetsvecka, helg, arbetsvecka, helg, arbetsvecka, helg - streta på, streta på!

Ge mig en långsemester eller kan jag bara vinna på lotto! Det blir säkert bättre när snön smällt och det blir lite varmare, när man kan hämta energi från solen!

Tyvärr hörde jag dock att det ska komma 2 decimeter snö i helgen :( Orkar inte mer! Ja, ja, ska man vara possitiv så kanske vi då hinner köra några åk här hemma innan vi beger oss till Sälen nästnästa vecka :)

I fredags var jag i alla fall ute med jobbet och det började bra med aw och middag men avslutades inte fullt lika bra på Golden hits... Det var nog sista gången jag gick dit.

I lördags var jag på bio med lilla F och sen på kvällen var det ju pizza och mello.

På söndagen var jag och mini på kalas och till kvällen lagade jag en supergod söndagmiddag beståendes av Wallenbergare, pressad potatis, ärtor, rårörda lingon och gräddsås! Nyttigt jag vet... ;)

Efter middagen nattade vi de små barnen och njöt sedan av Solsidan och Big brother söndagsfinalen.

Idag har jag ätit lunch med min kille :) Vi gör det varje måndag om vi bara kan för det är ett av de få tillfällerna vi får tala ostört med varandra!

Efter lunchen var vi och beställde nya glasögon till honom och det var verkligen inte lätt! Önskar dock att jag själv skulle behöva glasögon - jag ser så mycket seriösare ut så ;)

Nu är nästan denna dag till enda och snart får jag komma hem och pussa på mina små barn!

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0