Sälen!


Min fina F som njuter av att vara i fjällen!


Sälen en kväll från fönstret på Restaurang Gustav.


T och hans minsta kusin W♥


Lilla F på kids afterski!


F stannar till för en latte i backen :)


Sälen by night!


T väntar på att bli uppropad i skidskolan.


Vi bowlar på experium där vi också badade och barnen var på lekland!


Jag i backen.


T leker med lilla D som var med oss uppe i fjällen tillsammans med hans föräldrar.


Lilla F med minikusinen♥



T med pappa stannar till efter skidskolan för sin dagliga chokladboll.


T fick sin dröm uppfyllt att åka hundspann!


F i liften - vi var barnfria varje eftermiddag ett par timmar!


Jag njuter av en kopp kaffe efter en supergod middag på Lisa Elmqvist!


Riktig grillplateau på Restaurang gustav.


T som gjort det högsta tornet i lekhörnan i lunchrestaurangen där vi åt varje dag.


Systrar!


Solen sken alla dagar utom 1!


Jag väntar på att hämta barn på skidskolan.


Lilla W som var uppe med sina föräldrar och också bodde på Skilodge.


Jag är redo att bege mig i väg i mina nya pjäxor, skidbyxor och gogles!


Hundspannen igen.

Mer bilder kommer sen då jag också berättar hur vi hade det!

Alla bilder är tyvärr tagna med iPhonen varav kvalitén... Hade med oss en stor systemkamera men det var väll just därför vi inte heller orkade släpa runt på den.

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0