Sälen

Jihu, i morgon åker vi till Sälen i en vecka! Egentligen skulle jag vilja vara där längre men det närmar sig ju i alla fall vår när jag kommer hem!

Vi skall åka med två andra familjer som vi känner väl men sedan är det ca 5 familjer till där uppe som vi ska hänga med...

Orkar bara inte att man ska vara uppbokad varje dag... jag vill hänga med familjen och bada, bowla, åka hundsläde mm

Shit vad mycket det är man ska packa sen... Nu har jag hållit på ett par timmar men i och med att jag redan hade skrivit listor och tvättat alla kläder var det bara att plocka ihop dem och lägga ner dem i väskorna.

Men det är ju inte bara kläder som ska med - potta, sängskydd, babywatch, leksaker, hjälmar, vagn mm.
Nu är jag i alla fall klar med min och barnens del och behöver bara plocka det sista i kväll och i morgon innan vi åker.

Medans vi är borta så är min kompis och min svärmor snälla och tar hand om Lillis lite då och då.

Nu måste jag sluta och åka till stan!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0