Som en pingvin

Jag är som en pingvin uppe på kallaste nordpolen som efter en lång hård vinter insuper solen igen!

Jag kan inte gå ut på gatan utan att börja le och så fort jag stannar vid tex ett övergångsställe så vrider jag automatiskt mitt ansikte mot solen.

Solen värmer! Och även om det fortfarande är vinter så hoppas jag att de snart tar fram utemöblerna så att man i alla fall kan njuta en latte i solen på lunchen!

Vi ska ju bort i en vecka snart och när jag kommer hem hoppas jag att all snö smällt bort! Ja, jag vet att det säkert kommer komma mera snö men förhoppningsvis ingen som stannar kvar.

Vi har till och med fått en massa krokus hemma på tomten :D Nästa vår skall det titta upp ännu mera små blommor då jag vet vad och var jag skall sätta de i höst!

När vi kommer hem från vår resa skall i alla fall alla utemöbler fram! Dels för att man faktiskt kan börja njuta av dem och dels för att de frigör en massa plats i garaget.

Ha det nu bra finingar tills vi hörs igen!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0