Tillbaka!

Ännu en gång ber jag om ursäkt för min frånvaro... Jag har varit bortrest i Sälen och inte haft en sekund över till att blogga.

Nu har jag så mycket att blogga om att jag inte vet vart jag ska börja... Får se vad som hinns med men lite foton från resan ska ni nog få och nu när inredningen i huset är klar så kommer de bli desto mer från trädgården och så småningom ommålningen av huset :)

Till helgen skall vi ta ut och fixa alla uteböbler samt plantera lite blommor så att det ser vårigt ut! Dessutom ska studsmattan fram och nån helg snart även sandlåda och gungställning inköpas.

Drömmen är ju också en lite lekstuga till barnen som jag kan måla i matchande färg med huset och göra mysig innuti! Lite möbler som man kan sitta och dricka saft och bullar vid, en myshörna man kan läsa serietidningar, kanske en liten brevlåda för hemliga brev samt en piratflagga på toppen som pricken över i´t!

Ikväll ska jag på tjejmiddag till min vän C och det ska bli så mysigt!

Vi hörs!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0