Helgen som försvann

Helgen bara svoschade iväg och här sitter jag nu med ännu ondare hals...

I fredags var jag kvar på jobbet och drack lite rosé på altanen - trevligt men iget bra! Kall luft och cigaretter är dåligt för en redan sjuk hals.

På lördagen blev det som vanlig städning och tvättning... Dels för att det är det jag har helgerna till nu för tiden när man är heltidsarbetande tvåbarnsmamma och dels för att svärföräldrarna skulle komma och sova hos oss när F och jag var på fest.

På kvällen sen var vi som sagt på 40-års fest och det var mycket trevligt! Det blev inte så jättesent och vi var hemma vid 02.30. Halsen kändes värre än någonsin och jag kunde knappt svälja när jag gick och la mig...

Igår sen så var det äldsta sonens första fotbollsträning så då stog jag där i snålblåsten och tittade på och frös i en timme. Han är så duktig och jag är så stolt så det var inget jag ville missa!

På kvällen sen kom jag i alla fall på att vi har en hel del hostmedicin hemma så nu missbrukar jag det ;) Det hjälper ju mot hostan men inte mot smärtan.

Nu ska jag snart gå ut och köpa presenter till lilla F som blir 3 på onsdag!

Hej så länge - Pinkmommey♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0