Nytt rekord...

För den här veckan i alla fall, för jag undrar om det inte hände nån gång förra veckan också...

Jag har alltså varit vaken sedan 4!!! Men jag var förberedd och la mig vi 21.30 igår! När man har två barn med feber på kvällen vet man liksom vad man har att vänta...

Det var inte självvalt att lägga sig så tidigt men det var då det började - T yrade i febern och sen hade jag honom i min säng hela natten. Det var att han var för varm, att han frös, att han inte kunde andas, att han var törstig mm Stackars liten!

Strax efter 4 var det sen dax för Lilla F att vakna... Vi låg och drog oss i sängen med en flaska välling och lite mys tills klockan 6 sen satte vi på tv´n och lekte lite. Vid 7 somnade lillen igen men vaknade redan 7.30 av borrningen (dumma byggubbar!)

Vid 8 vaknade den andra sjuklingen och nu ska jag försöka få i dem lite att äta - det blir nog lättare sagt än gjort!

Hoppas ni andra får en fin dag i solen!
Pinkmommey

http://1.bp.blogspot.com/_akxFCKn56es/SRRcIZ_pAiI/AAAAAAAAALo/tt8IOhXPkps/s400/f%C3%B6rkyld+elefant.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0