Lugna dagar...

Har inte skrivit så mycket då det inte funnits något att skriva om direkt men jag ska väll hålla er lite uppdaterade så här kommer et par rader.

Igår så träffade jag mina vänner M och C för en fika på lunchen! Vi satt på gamla hederliga Winercafét på Bibloteksgatan. Det var riktigt härligt att vara ute vid den tiden och se all folk som stressar förbi och jag mötte både min storebror, min kille och några andra och det kändes nästan som om man hade ett jobb och allt var som vanligt!

När tjejerna skulle rusa vidare så tog jag och F en omväg hem så vi fick en liten prommis längst stranvägen - det var ju helt underbart väder!

När vi kom hem så tog vi det piano och F försöktelaga sin moppe som är död... Han tror att han blivit utsatt för sabotage... ha, ha...

På kvällen grillade vi men det blev så äckligt tyvärr - första gången den här sommaren... Nej, faktiskt första gången på flera år! Ska jag vara ärlig så såg jag det redan när F valde kött i affären... Har man inte bra kött så är det ingen idé! Dessutom hade vi snuskig sås på påse och majskolvarna blev torra :(

Idag så är det sista vardagen innan lilla F börjar på dagis och vi är bara hemma och myser han och jag! F är på möten hela dagen och farmor hämtar T efter dagis idag! Dock kom precis lilla F till mig med sina skor i handen vilket måste betyda att han vill gå ut och tycker att det är tråkigt att bara sitta inne, he, he... Grejen är den att jag inte duschat eller nått så vi får nog stanna inne, i alla fall tills F kommer hem igen!

Ikväll tror jag att det blir film och godis!

Ha en skön helg nu allihopa!
Pinkmommey♥


Bebis blir stor pojke på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0