Sankta lucia, ljusklara hägring

I torsdags var det luciafirande på dagis och barnen var sååå duktiga! Jag vet att alla föräldrar skriver det om sina barn men detta är en tid då man blir så rörd och stolt och allt känns ganskA bra!

Fröknarna hade gjort barnen så fina med glitterstoft och alla rosetter så fint knutna, tomteluvorna satt på bästa sätt osv. Barnen sjöng rätt, högt och fint och alla stannade kvar på sina platser! Jag kan inte fatta att lilla F såg mig men stod kvar där han stod!

T var som vanligt coola men blyga killen och mumlade fram lite grann och stod lutad mot väggen ;) Barnen togs så klart emot som stjärnor av paparazis och bländades av ett hav av blixtar, he, he. Trots detta så fick jag inte en enda bra bild... Dels för att det var så mörkt, dels för att det var så många blixtrar som smattrade och dels för att barnen aldrig ville stå stilla.

Efter sjönsång så blev det presentutdelning och lussefika :) Tack mormor och farmor för att ni kom och gjorde barnens dag :)

Ha en sjön söndagkväll och sov så gott!
Pinkmommey♥


Lilla F gick in sist med en av fröknarna :)


En brokig liten skara ;) Jag har ritat pilar på T och lilla F.


Som sagt fick INGEN bra bild där både ville vara stilla, titta in i kameran och le...


Killarna passar på att leka lite.


Det fanns en massa fint julpynt, målningar och frågeställningar här och var och detta var vad T svarade på om vad änglar är. Min finaste pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0