Ser fram emot en mysig dag!

Lilla F och jag e vakna medans de andra sover. Solen skiner men det blåser en del...

Idag blir det stranden med kusinerna o sen grillning hos C i Båstad ikväll!

Tyvärr har jag glömt att ta med sladden som man överför bilder med så ni får tyvärr inte se hur vi har det... Jag funderar på att be min svärmor gå hem till oss och leta upp sladden och skicka den till oss på posten? Inte helt lätt men annars får jag inte upp några bilder i bloggen och sen kommer snart kameran vara full...

Nu ska jag och T sticka till bageriet!
Pinkmommey :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

mmmm nybakat bröd :P

2009-07-08 @ 08:12:30
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0