Åh nej, sjuk...

Åh nej, jag är på väg att bli sjuk... Jag trodde att jag kände ett litet uns av ont i halsen igår på stranden och mycket riktigt så hade jag riktigt ont igår kväll och inatt har det varit lite jobbigt...

Ja, ja, idag ska jag mest packa och städa på landet och då passar det tyvärr att jag håller mig borta från solen... När jag sen kommer hem får det bli att smälla i mig Berocca, c-vitamin, allergitablett och äta lite andra tabletter + massa citron, honung och vitlök och hoppas att jag kan hålla det i chack...

Ikväll ska jag ju på möhippa och det känns ju inte helt ok nu... Jag vill men tror inte det e så bra... I värsta fall får jag ringa i sista minuten och ställa in och sen betala i alla fall för det de laggt ut...

Sen ska vi vara hemma imorgon, på måndag och tisdag och ska hinna med en massa saker som tex tandläkaren, slutaröka-kurs, gå till nagelsallongen, packa, tvätta och städa!!

Nu ska här lagas frukost!

Ha en super sommardag i solen!
Pinkmommey♥


Mina små älsklingar vill inte vara inne många sekunder när det är så härligt väder! Släpp ut oss mamma!!

Kommentarer
Postat av: matilda

krya på dig!! :)

2009-06-27 @ 09:16:58
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad söta de e :-) Prinsarna ;-) FIck en bild på min man & mini fr grillfesten ikväll :-) Världens sötaste. Hoppas du har en kul möhippa :) Vi skall ut o festai Oslo nu...dricker rose. Kram på dej

2009-06-27 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0