Aj, aj, aj!

Jag har så ont i ryggen att jag kan dö!! Det gör till och med ont att bara andas! Jag vet inte varför men kanske sängen, bära tung bebis fel, att jag inte sovit på länge mm Tror kanske jag måste gå till min kiropraktor imorgon om det inte blir bättre för just nu e jag sängbunden och kan inte ta hand om barnen... :(

Ledsen att jag inte skrivit sedan i torsdags eller när det  var men som jag skrev i förra/sista inlägget så har det varit sååå mycket och jag har varit bortrest mm

Ska genast sätta mig och uppdatera helgen och lägga in massa kort!

Glad första juni!
Pinkmommey♥



Kommentarer
Postat av: Fattybom

Oj, du kanske ska ta en titt på din madrass och kudde? Om du bär bebbe hela dagen kan det ju vara bra att ha något bra för rygg och nacke att vila upp sig på :] Bästa tipset för stel rygg är att lägga sig på golvet sådär 15 min så ryggen får sträcka ut sig!

2009-06-01 @ 11:12:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Tack för tipsen!! Jag har världens sämsta madrass!! Sängen kostade skjortan men innan barn ville jag ligga supermjukt vilket inte min rygg verkar klara av längre när man sover dåligt, går upp många gånger per natt, har barnen med sig i sängen mm. Skulle behöva köpa ny madrass men det får tyvärr vänta... Kanske kan man lägga nått hårt under bäddmadrassen dock så att den blir lite hårdare på så sätt?

Mvh Pinkmommey

2009-06-01 @ 11:15:43
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0