Bättre sent än aldrig!

Lite sent kanske att komma med dagens första inlägg nu men bättre sent än aldrig liksom ;)

Idag har jag gjort just ingenting och det har varit jätteskönt! Det är så mysigt när det regnar och man bara kan va! Mamma och jag har pratat i telefon i en och en halv timma, jag har läst massa bloggar och så har jag tittat i nya Elle, Sophies Mode och Femina!

Nu har jag precis smällt i mig en VV pizza och ska snart hämta T på dagis. Vi ska åka ut till nacka och handla och köpa presenter till flickorna som han ska bo hos i helgen när vi är på bröllop!

Det känns så skönt för lite saker som har kännts jobbiga har ordnat upp sig, inga stora saker men ändå! Vi har barnvakter tills vi ska på bröllop i helgen, jag har barnvakt tills imorgon så jag ska göra ett ärende och vi har någonstans att vara på midsommar!

Nu ska jag slänga på mig lite kläder (ja, jag har fortfarande pyjamasen på ;) och sen blir det som sagt dagishämtning!

//Pinkmommey♥

http://www.loftahembygdsforening.se/bilder/midsommar.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0