Regn

God morgon på er!

Vill inte tjata om ryggen men fan vad jobbigt det är... Efter att jag tagit tabletterna igår kom det faktiskt inte direkt tillbaks, bara lite, lite grann. Och  nu på morgonen när jag vaknade hade jag heller inte ont! Däremot är det tillbaks efter att jag plockat lite, lyft några barn och gjort lite andra måsten men som e dåliga för ryggen...

Idag regnar det och jag som alltid annars brukar bli glad när det kommer lite dåligt väder efter en solperiod känner bara att detta är piss! I vanliga fall brukar jag känna att man äntligen kan få vara inne utan att ha dåligt samvete och ta tag i alla grejer som har blivit liggande när man varit ute och njutit av det fina vädret! Men nu så hade jag inte fått nog av solen! Det är klart att jag hann njuta av den men många av timmarna satt jag i en bil eller packade eller var på bröllop - jag hann aldrig bara ligga och slappa och vila i solen...

Jas, ja, efter regn kommer sol brukar man ju säga så vi får bara vänta ett par dagar så ska jag nog också få kunna ligga och dregla lite i solen igen ;)

Idag har jag inget planerat förutom att ta emot några byggarbetare som skall färdigställa väggen efter vattenskadan och att ta hand om min onda rygg. Imorgon däremot ska jag på födelsedagslunch till min kompis C! Eller vi ska ses på stan en massa mammor och bebisar! Jag funderar faktiskt på att lämna lilla F hemma så jag defakrto ska kunna njuta av min lunch!

Nu skriker alla barn så jag måste rusa men vi hörs sen!

Pinkmommey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0