Shopping!

Jaha, då var man hemma igen efter lite shopping!

Först åkte F, lilla F och jag ner till Delantina och käkade lunch och tog en latte! Efter det så åkte vi vidare ner till Fältan då vi hade massa ärenden att göra.

Ett av uppdragen var att hitta en fin hängmatta att ge till våra kompisar som bjudit oss på midsommarfest men efter lite letande så hittade vi ingen som skulle passa deras fina lilla röda stuga utan hittade istället en annan superpresent!! Kort får ni se efter midsommar om nu nån av dem skulle gå in här och läsa, vilket jag i och för sig inte tror e troligt, ha, ha...

Vi hann även med att köpa all mat vi ska ha med oss i midsommar, öl och annat gott! Vin, nubbe och annan dryck hade vi redan hemma så då slapp vi ju köa på systemet!

Kom på at jag köpte nått till mig själv också!! Jag vet inte hur man ska förklara dem, men det är ett set om 4 trälådor med handtag i vitt med lite patina som det står "garden" på. Man kan tex plantera blommor i dem eller förvara trädgårdsverktyg, leksaker eller fröer mm i dem. Visst är de fina men jag köpte dem även för att de var så billiga men när jag väl betalade så märkte jag att så inte var fallet... Men vi behöll dem i alla fall! Lovar att visa bild på dem en också!

När vi kom hem var lilla F så trött så han skrek så nu sover både han och F. Dessutom hämtade farmor T på dagis idag så nu sitter jag här alldeles själv och tar det lugnt men ska nsart börja packa...

Ha en mysig dag i regnet och ta det lungt i trafiken!!

Kram Pinkmommey♥

(p.s Är det nån sov vet hur man lägger ut små videosnuttar på bloggen eller om det ens går?)


Hur gulligt är det inte på deras lilla landställe!


Theo på ön med en liten kopis förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0