Åh vilket party!

Kalaset igår var så lyckat! Jag e så glad att ha så underbara vänner! Tyvärr hann jag knappt prata med nån men så är det ju om man e värdinna och inte ser till att hyra in nån hjälp om man har halvstora och stora fester - men det var dock inget jag blev ledsen för, jag gillar att fixa för mina vänner.

Alla barnen var så sockersöta i sina små klänningar och skjortor och man smälte verkligen när de satt och mumsade i sig sina små cupcakes och sin tårta!

Här kommer lite bilder!

Kram Pinkmommey  :)


Söta kids äter tårta, glass o bullar!

Födelsedagsbarn och mamma!

Mamma och syster! (Vi har dock olika mammor, det är alltså min mamma)

Cupcakes!

Söta småpojkar! Storebror T och en kompis!

Lek på altanen Lilla M och tuffa C!

Mamma, jag och två söta syskonskaror!

Födelsedagsbarnets farbror och flickvän M!

Gudmor och storebror hjälper till att öppna all presenter!

Brorsorna i sina fina skjortor de fick i påskpresent av farmor och farfar!

Det här var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0