Fotvård, gardiner o kläder!

Godmorgon!

Idag är det en ganska lugn dag! Det blir fotvård vid lunch och sen ska jag hänga upp en gardin som har trillat ner och blivit liggande typ en månad...! Dessutom ska jag ta tag i de veckans klädhög... Om jag är riktigt duktig så ska jag börja packa lite till helgen också!

Det är liksom lite storm ute idag... Men hoppas det är varmt i alla fall! Kanske kan man sola nån timma idag också!! Hoppas Ikväll att det blir det träning också och jag ska nog passa på och sola solarium också då det ju är bröllop i helgen?!

Ha en skön "lill-lördag"!
Pinkmommey♥


Jag med T i magen för 4 år sen :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon=)

2009-05-27 @ 08:13:34
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0