Regn och picknick går inte ihop!

Varför regnar det!? Idag är det ju avslutningspicknick på dagis Tessinparken bredvid plaskdammen! Nu får det bli inne på dagis istället, så trist! Dessutom kunde inte farmor gå och mormor kommer inte om det är sånt här väder - jag förstår henne!

Inte för att jag tror att kidsen bryr sig så mycket - saft och bullar smakar ju lika bra innomhus!

Efter avslutningen idag så ska jag packa T´s väska och min egen väska inför helgen och dessutom fixa klänningen!

Så snart lilla F vaknar från sin förmiddagslur så ska vi slänga i oss lite lunch och sen åka iväg till Barnens hus och lämna åter bilbarnstolen. Det var ingen skillnad utrymmesmässigt så vi kan lika gärna behålla den gamla och spara in på lite pengar!! När det är gjort ska jag shoppa lite godsaker till "picknicken"!

Ha en skön dag ni också och passa på att göra massa "to do´s" då det ändå är pissväder och resten av helgen ska bli super så att man vill vara ute!

Pinkmommey♥


T på picknicken förra året med bästa tjejkompisen E!

Kommentarer
Postat av: Linda Lundstig

Hej ! Först och främst ! - super mysig blogg :) Jag läste att du köpt neonrosa jeans. Är ute efter sådana, så jag undrar byfilekt vart du hittat dem :) Jag har letat med ljus och lykta ! Vore tacksam för svar ! Gärna till min mail:



/Varma hälsningar, Linda

2009-05-28 @ 15:42:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda Lundstig

Nyfiket skall det givetvis stå :)

2009-05-28 @ 15:43:11
Postat av: Linda Lundstig

Hejsan. Super mysig blogg ! Såg att du köpt neonrosa jeans. Jag har letat med ljus och lykta efter sådana, men icke funnit. Vore tacksam om du ville säga vart du hittat dina !



Vänliga hälsningar, Linda

2009-05-28 @ 15:45:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0