Nacka shopping :)

Idag var vi i Nacka Forum för första gången och blev riktigt imponerade!

Vi har åkt förbi en massa gånger både när vi ska till landet och när vi storhandlar på Ica Maxi I Nacka men aldrig gått in.

Trots att vi hade 3 timmar att "slå ihjäl" så hann jag väll med kanske halva stället och inte alla mina grejer jag skulle göra så jag måste absolut på ett återbesök snart!

Nedan kan ni se lite grejer vi shoppade :)

Pinkmommey♥


Många av T´s tröjor har luvor och det är inget bra nu när man ska ha halsduk/krage och tjck jacka på dagis så därför fick det bli lite tröjor utan krage till just dagisdagar :) Det är svårt att hitta collagetröjor till kidsen men denna kommer från H&M och kostar 149 pix!


Denna tyckte jag också var snygg, lite preppy sådär ;) 179:- kostar den, också från H&M!


Bak. Fanns också i beige (dumt ifall det blir fläckar och det blir det ;) och blått (men den hade orange tryck och det tycker jag inte är snyggt).


Raggisar till båda killarna tills när det blir kallt! H&M, vet tyvärr inte priset.


Underställ att i varmaste ull! Lillebror får T´s avlagda... som vanligt... Men än så länge tror jag inte han bryr sig och de ser ju knappt använda ut kläderna efter endast en säsongs användning. 129:- per plagg också från H&M.


Söt mössa till lilla F för lite "finare" tillfällen. Han har en massa "bra" på dagis men så snygga är de inte ;) Från Zara och kostar ynka 69:-!


Då T har vuxit ur många av sina långärmade tröjor så har de fått flytta ner till lillebrors lådor. fick en likadan som denna fast vit från farmor förra veckan och köpte nu denna i blått (ser inte ut som denna blå i verkligheten). Den kommer också från Zara och kostar 59:- !!

Det blev en hel del mera shopping men nu börjar Desperate housewifes så ni får se resten sen :)


Kommentarer
Postat av: nickie

nacka forum is the shit!! :D gryymt shoppingställe!!

2009-11-04 @ 15:36:29
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: carro

har ni vunnit på lotto? Storshopping!

2009-11-04 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0