Måndag försvann...

Dagarna de går och går efter varandra, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag söndag. Måndag försvann! Måndag, måndag kom tillbaks annars fattas det en dag, måndag, måndag kom tillbaks, tack ska du ha... Trallala...

Just så känns det, igår måndag försvann. Jag var så himla trött efter helgens bestyr med kalaset som hade tagit varje vaken sekund av mig så jag orkade inte göra något. Dessutom har ju jag varit sjuk i helgen men klarat mig pga mina australiensiska tabletter ;) På riktigt satt jag och bloggade mellan 9.30 och 13.30... Sen gjorde jag inte mycket mer...

Vid tre gick jag och f för att hämta barnen från dagis och åka och storhandla. Tyvärr hade lilla F hade bara sovit 45 minuter och var alldeles slut och T ville bara hem till sina nya leksaker så det blev inget. Istället la jag mig och sov med med mini i 2 timmar!

Dagen höjdpunkt blev middagen som F lagade - grillad kyklingfilé, hallomi, rostade grönsaker i ugn och chilibearnese!

Sen blev det bara ett par timmar i soffan innan det var dax att knoppa igen... Jag hoppas verkligen att denna dagen bjuder på lite mer omväxling men ibland måste man ju bara få ha sådana dagar. Vad jag vet blir det i alla fall storhandling och sen lekdate på eftermiddagen!

Ha en skön dag!
Pinkmommey♥

http://www.aveducation.se/pictures/ica_maxi_nacka_logo.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0