Vintervitt

I år är alla julblommor vita hemma hos oss! Jag har varit väldigt mycket för färg de senaste åren med i övrigt vit inredning och väggar och nu är det mer tapeter på väggar och färg på möbler (linnefärg, ljusgrått och liknande mjuka färger) så att jag vill ha mjuka sköna färger på kuddar, plädar och annat med.

Vem vet om nått år kanske mina klassiska Josef frank tyger åker fram igen men just nu är jag bara så trött på dem!


Vita Ammaryllisar i både kruka och vas.


Vita ljuvligt doftande Hyacinter - de också både i kruka samt som snittblommor!
(Bild lånad från Styleroom)


Underbara (dyra) julrosor!


Tazetter luktar sååå gott!


Och så några små "Plättar i luften".


Kransar lite här och var - på dörren, på köksskåpen, på vitrindörrarna, i fönstren tex.


Och en mistel att pussas under såklart!

Pinkmommey♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0