Hej och hå, kämpa på...

Nu har det gått precis en vecka sedan jag började min diet och det går riktigt bra! Eller jag har faktiskt fuskat lite... Men vore det inte för F å hade jag aldrig gjort det! Det låter kanske som jag skyller ifrån mig och det gör jag i och för sig men jag skulle aldrig äta nått onyttigt om inte han hade gått och köpt det...

I och med att lilla F var sjuk så åt han INGET... Då kom F hem med både bullar, Fullkornsbrago och glass... Så då kunde jag inte hålla mig borta... Det blev alltså en bulle, 8 kakor och en skål glass i veckan :(

MEN jag har bara ätit Nutrilette/Naturdiet/Tomatsoppa hela veckan annars så jag hoppa på framsteg i alla fall! Dock väntar jag två dagar med vägning i och med att jag fuskat och räknar det som en vecka istället ;)

Nu kommer snart F hem och då ka jag snabbt ner till Fältan och köpa lösblad till min almanacka - det behövs!

Pinkmommey♥


Dessa har jag inte sett än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0