Fan för alla banker...

Fasicken! Precis när jag och F håller på att leta efter hus som bäst och trodde vi hade vårt lånelöfte klart så får jag reda på att jag inte kommer att få ta det utlovade lånet!

Då jag bara är provanställd måste bankerna räkna med att jag kan bli av med jobbet under den perioden och då får jag bara låna pengar baserad på min a-kassa som jag skulle ha då - 12.000:-...

Vi får helt enkelt köpa en lekstuga...

Nej men seriöst jag blir så arg och ledsen! Vår lägenhet måste säljas sen vår eller tidig höst för att vi ska få ut mesta möjliga av den och jag hade tänkt att sälja senast i höst så att T skulle hinna gå på sitt nya dagis i alla fall minst en termin innan han börjar i skolan nästa höst... Jag blir galen!

Varför ska det aldrig gå vår väg?! Sjukdomar, död, uppsägningar, kollik, skit om vartannat...

Ja, ja, what to do...

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0