Kameran kvar på landet...

Nej!! Jag som hade tänkt att blogga en massa om möhippan, midsommarafton, alla vänner vi haft på landet, mina nya kläder och stolar så har jag glömt kvar kameran på landet med alla kort...

Ja, ja, jag får helt enkelt berätta om allt sånt sen.

Igår så började jag i alla fall att arbeta igen och har bara en vecka kvar till semestern och fyra lediga veckor!

Efter jobbet "råkade" jag fastna på Zara på vägen hem och kom sedan ut därifrån en timma senare och 4.000:- fattigare. Dock ska jag lämna tillbaks hälften av kläderna idag som inte passade och kolla in barnkläderna istället. Det blev 2 söta sommarklänningar, en handväska och dressad kavaj att ha på jobbet :)

När jag kom hem så hade F lagat god middag som hela familjen intog på altanen och sedan avslutade jag kvällen med att ta tag i alla kläder som låg utspridda över lägenheten - över två timmar tog det att packa upp, vika dem och lägga in dem!!

Efter jobbet idag åker jag direkt ut till en av mina bästa kompisar C i Bromma och firara hennes födelsedag med tjejerna :)

Nu ska jag fortsätta här.

Ha en underbar dag!
Pinkmommey♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0