Värmebölja på altanen!

Dagen har spenderats på altanen med en massa bad, lek, grillning och solning :)

Efter att lilla F sovit sin nap så gick hela familjen till parkleken och därefter blev det lite fotboll innan vi avslutade med en glass på Glass- och Pastahuset (gamla lejonet och Björnen).

På vägen hem stannade vi till i Fältan och köpte med oss en inflyttningspresent till F´s bror och flickvän då vi ska dit på middag ikväll.

Nyss badade barnen på altanen igen och ligger nu nerbäddade i sängen medans vi lagar middag till dem.

Jag tror jag går bort på middag i samma tunna klänning jag haft idag då jag tror att det även blir en varm kväll :)

Ha en skön lördagskväll, vara du ska vara med familjen eller gå ut en sväng på stan!
Pinkmommey♥


Lilla F mumsar i sig lunchen ute i solen på altanen :)


T lycklig när han fått sin lakritsglass på Glass- & pastahuset!


Fredrik och killarna leker vid fontänen i Tessinparken efter det att vi sparkat fotboll!


Jag och mina killar svalkar oss efter en heldag i solen! Benen mina är riktigt bleka men går man utan strumpbyxor så lär de ju bli brunare ;) Klänning från Oasis, skor från Topshop, kofta från Massimo Dutti, väska från Gucci och solglasögon Tom Ford. Killarna har pikéer från Ralph Lauren, shorts nyss hemkomna från Mallorca ;), kepsar från Gant och skor från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0