Parfym!

Idag på luchen var jag på jakt efter korgar till nya badrummet. Vi har ingen gömd förvaring och man vill ju inte ha alla smågrejer öppet så nu letar jag alltså förvaring till den rostfria hyllan vi köpt.

Antingen kan man ha extra vita handdukar, doftljus och en korg med extra toapappersrullar där tex men jag tror vi kommer att behöva den platsen till blöjor, våtservetter, smin osv istället.

Jag var på Åhléns och Mio och hittade inget... Jag surfade även in på Ikea och en massa härliga nätbutiker och hittade inget där heller...

Antingen tänkte jag mig något liknande dessa (om det inte blir för hårt):




Zinklåda med nummer

Då jag inte hittade någon bra förvaring fick en ny parfym följa med mig hem istället! Som jag skrev för ett tag sedan har jag varit sugen på Love by Chloé och Absolutely me av Escada. Nu tykte jag inte att Love luktade lika gott längre så det blev Escadan istället.

Pinkmommey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0