Utmaning

Hittade denna utmaning när jag tittade in på bloggen: Lavendelkvisten.

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var jag en arbetade jag på City Apartment som lägenhetsförvaltare och
assistent. Jag och F hade varit tillsammans i nästan tre år och livet bestod mest av party,
shopping och resor :) Jag bodde på Karlavägen i min finna lilla 1,5:a och var på landet med
massa goda vänner nästan varje helg. Några gånger om året hade jag min nattklubb -
Club Modesty - på Berns, Cafét, Sinners och andra kul ställen.

2. Vilka 5 saker skall du göra idag?
Hänga tvätt, kolla till huset, gå på mina barns Halloweenfirande, köpa kranar och packa
flyttlådor.

3. Snacks jag gillar?
Ostbågar, godis, bullar.

4. Saker jag skulle vilja göra om jag var miljardär?
Hitta vad jag verkligen är intresserad av och jobba med det som tex starta ett mysigt
hotell i Provence. Köpa mig ett landställe i skärgården, ett hus i Skåne och en stuga i
fjällen. Bjuda alla mina vänner på festernas fest. Ge en massa pengar till ett djurhem. Se
till att mina söner fick den bästa utbildningen. Anställa hjälp i form av städerska (har i och
för sig idag), en kock och en personlig massör/ryggkliare. Få håret fixat varje vecka och
unna mig massa massager och behandlingar. Köpa hund!

5. Platser där jag bott?
Stockholm (Djursholm, Östermalm, City, Gärdet och nu snart Lidingö), Paris och så
periodvis på Värmdö, Åre, Sälen, Rivieran och Bordeaux.
Nu ska jag gå hem! Ska bara stanna till på posten på vägen och hämta ett paket!

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0