Vilar

Jag är hemma och sjuk som sagt... Började dock dagen med ett besök på barnsjukhuset Martina för ett läkarbesök som var inbokat sedan länge för lilla F. Han har haft ont i magen ett par veckor men av proverna och undersökningen fick de inte fram någonting så det är bara att vänta och se om det går över eller blir värre innan man gör en utredning.

Kanske har det med flytten att göra? Det har ju varit lite stressigt och fram och tillbaks senaste månaderna men jag vet inte? För övrigt mår han prima och sover bra, äter och dricker bra, allt funkar på toan och han är en glad pigg liten kille :)

När jag kom hem la jag mig och såg en film och sen har jag dragit i mig en STOR skål med sojabönor och flingsalt till lunch :)

Nu kollar jag tv och dricker en latte och senare blir det några nya härliga inredningsmagasin - alltså har jag det ganska bra och lugnt!

Hoppas allt är bra med er med!
Pinkmommey♥



Mina finaste, de som ger livet en extra guldkant!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Men gudars vad jobbigt... Kan det kanske vara typ laktosintolerans eller nåt? Fast det borde ju läkarna upptäckt. Liten snutt, hoppas verkligen han blir bättre! Men et låter ju som om det kan vara flytten. Det är liksom sånt som barn antingen klarar av eller inte. Inga livskatastrofer, men jobbigt, såklart.



Annars tänkte jag tipsa om mina handgjorda smycken och accesoarer nu såhär till jul. Om du känner nån som inte riktigt vet vad de ska köpa till jul så be dem kika in på min blogg under fliken "SMYCKEN".



Massa kramar!

2010-11-23 @ 22:19:27
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 15:24:32
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0