Sjukling



Idag är jag hemma och är sjuk... I och för sig måste jag erkänna att det är ganska skönt även om man är sjuk. Det är ju värsta lyxen att få sova, läsa tidningar och kolla på film helt själv utan att bli störd!

F tog precis kidsen till dagis och jag skall snart gå upp till sängen igen. Hade tänkt att passa på att blogga en hel del idag när jag hade tid men F måste ta med Macbooken till jobbet och då har jag bara våran bärbara pc och iPaden och de är inte så sköna att skriva på så vi får se hur det blir med det...

Igår så träffade jag i alla fall min gamla mammagrupp för lunch på vårt gamla stammishak Mio på Sveavägen! Det är alltid lika kul att uppdatera sig på vad som händer i deras liv :) Jag hoppas att jag får chansen att bjuda hem dem och alla kids snart till vår härliga trädgård för lek och lite mat!

Snart är det ju påsk också och det skall vara så skönt att få hänga med familjen hemma i trädgården utan att känna stress för en massa todos och att det snart är måndag.

F skall bort och jaga ett par dagar men då skall jag passa på att bjuda hit nån kompis om nu inte alla är bortresta som det verkar som. På påskafton kommer vi däremot vara hos mamma som vanligt för smarrig lammlunch och äggjakt!

Nu kommer F och hämtar sin dator så jag måste sluta - vi får se om jag tittar in sen. Ha en underbar dag!
Pinkmommey♥




Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig!!! Hoppas ni får en mysig påsk. Många kramar

2011-04-19 @ 20:40:10
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0