Upp och ner

Jag är inte så frekvent på bloggen just nu men det händer lite jobbiga grejer i mitt liv så ibland är det lite svårt att få lust/ork/tid att skriva...

Jag var i alla fall till doktorn imorse och efter det for jag till jobbet. På lunchen så mötte jag upp min älskling och vi åt en härlig måltid i solen på Zink grill!

Efter det visade jag honom en ny affär som jag blivit kär i och sedan avslutade vi med en kaffe på Sosta!

Just nu sitter jag och skriver söta små inbjudningar till lilla F´s kalas som vi skall ha om några veckor. Hoppas det kommer att vara fint väder så att vi kan vara ute i trädgården - men man vet ju aldrig så här års...

Då han inte är så stor och vi nyligen flyttat så bjuder jag mina och F´s närmsta vänner med barn. Sedan skall jag även ha ett litet kalas för honom där jag bjuder in gamla mammagruppen - det var så länge sedan vi sågs så det blir ett bra tillfälle att ses!

Sist men inte minst så måste vi ju fira med familjen men den är så stor så de får komma på själva födelsedagen och fira stora lilla F då.

Jag tror att jag skall göra tågglasstårtan som jag gjorde till Theo förra året, den var så fin!

Nu måste jag fortsätta här innan det är dax att möta upp J, J och L på Riche för aw och middag :)

Ha det fint!
Pinkmommey♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0