Julkort

Årets julkort har jag beställt på Vistaprint och de blev jättefina! Dock tog det en evighet att göra dem på nätet men det var bara för att det fanns så många färger, typsnitt, bilder och utseenden att välja mellan. När jag väl var klar efter två timmar såg jag att det är 20 dagars leveranstid... kul... Så jag fick helt enkelt betala ganska mycket extra för att få dem snabbare men de kommer ändå försent för att hinna till jul så de får bli nyårskort istället!

Här kan ni se en liten sneak peak... Det fanns dessutom massa andra grejer att beställa så jag skall snart in igen och ta mig en titt och lägga en beställning :)

Pinkmommey♥





Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillar oxå Vistaprint, gjorde våra Oscar kalendrar där både förra året och i år ;) Dock är jag dålig på julkort..... :( Jag är alldels för internet inbiten... :( Dåligt av mig...jag vet....nu när man kan skicka världens finnast julkort oxå...men det får bli e-kort, krma kram

2011-12-19 @ 23:11:07
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0