Förlåt

Förlåt för att jag varit så dålig på att blogga den senaste veckan... Vet inte vart tiden och lusten tog vägen...

Idag började dagen med att jag tog bilen till jobbet vilket inte var det smartaste när F skulle lämna in den på service... Men snäll som han var kom han förbi och hämtade den i alla fall.

Företaget som jag arbetar på hade ett seminarium nere på IVA och jag var med där och hälsade folk välkomna och såg till så att allt gick bra.

Efter jobbet idag ska jag möta upp resten av familjen ute på Skeppsholmen dit vi ska och fira en god vän som fyller år :)

Jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa så det fick bli ett bubbelgumsrosa iPhonefodral samt korthållare från Ordning & reda - hoppas hon inte har det, annars går det väll i och för sig att byta.

Ha en fin dag alla bloggisar!
Pinkmommey♥


Den rosa!


Den översta fast i matchande rosa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0