Sommarfest

Igår var det sommarfest på dagis med tipsrunda, sånguppträdanden, blomutdelning och presentöppning. F hämtade barnens farmor och mötte upp de små i Sagaparken och jag fick tyvärr komma lite sent då jag arbetade... Vad livet är annorlunda nu för tiden! Jag vill inte missa så mycket av barnens grejer men jag har liksom inget val... Under sommaren ska jag verkligen fundera på hur jag skall kunna gå ner och jobba 80-90 procent istället för 100.

Efter uppträdandet var det picknick och lek. Barnens farfar kom även förbi och sedan följde de med hem och tittade på nya uteplatsen.

Tyvärr var det ingen Desperate Housewifes men jag och F öppnade en flaska rosé istället och laddade hem en film på On demand-boxen istället. världens äckligaste film såg vi och jag blev verkligen påverkad av den, blä!

Idag är det supertrist väder och det känns både som höst och kväll och jag känner mig alldeles trött! Efter jobbet blir det bara att handla lite hem för att sedan ha ännu en härlig tvättkväll... ;)

Hoppas jag hinner titta in lite senare igen!
Pinkmommey♥


Lilla F i sin fina egengjorda blomsterkrans!


Fina T får en avslutningsros av fröken nu när han skall upp i skolan nästa år!


Mina finaste står och håller varandra i handen längst ut till vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0