Kalassöndag och båtmässan

God morgon på er!

Jag ligger i sängen och slösurfar lite medans barnen i huset ser på tv och pappan gör i ordning sig.

F ska iväg med sina killkompisar till båtmässan och själv ska jag hinna gå på TVÅ kalas med småkillarna :)

Helgen har annars varit bra! I fredags var jag ute med jobbet och det var trevligt men alltid svårt när man går ut många... Vi var 18 stycken som började på en Italiensk restaurang med jättegod mat och efter det gick vi till Kåken. Där tappade vi en del och efter ett par drinkar drog även jag vidare med några av tjejerna till Golden Hits...

Jag som alltid älskat det stället blev besviken! Låg musik, konstigt folk och mycket mindre än jag kommer ihåg... Eller så är det det att jag alltid varit där med bästa tjejkompisarna och haft dökul!

Att det sedan är dödyrt att ha en utekväll gör det inte bättre... Men jag vet inte vad som är värst 1000:- förra helgen på Skansen eller 1000:- för en halvok utekväll denna helg...

Igår tog jag det först bara lungt med lite plock på förmiddagen och efter lunch gick lilla F och jag på bio! Långa farbrorn, 40 minuter passade honom perfekt och så himla skönt att gå på lilla minibion nere i centrum! När vi var där passade F och T på att åka in till stan för lite mat, shopping och bio de med - super att dela upp sig med barnen då och då så de får lite egentid med mamma och pappa!

På kvällen var vi bara hemma och käkade pizza och såg på melodifestivalen.

Ha en skön söndag i fina vädret!
Pinkmommey♥

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0