Birthdayboy

Idag blir finaste F 37 år!

Jag har varit vaken sedan 5-tiden och gick ut ensam i trädgården och bara njöt av solen som var på väg upp, alla djur som vaknade, blommor som doftade och lugnet!

Sedan gick jag in och fixade med presenter och tårta och alldeles nyss har jag och killarna sjungit för världens bästa pappa och man!

Just nu sitter jag och njuter av tårtan och en stor kopp latte och snart skall jag ta tag i dagen med tvätt och städning.

Vi skall även en sväng till Martin Olsson och handla till morgondagens födelsedagsmiddag innan det är dax för F´s föräldrar att komma förbi på lite tårta.

Ha en fin lördag och glöm inte att njuta av vad du har!

Pinkmommey♥


Bästa F!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0