Frankrike, Gotland & Värmdö

Jag är mitt uppe i sommarplaneringen och blir det som jag tror så är jag ledig hela juli. Skulle även behöva vara ledig lite i augusti och och med T börjar i skolan först i slutet av augusti... Får se om jag tar mammaledighet eller om vi kan fixa det med hjälp av familjen.

Som det ser ut nu blir det 2 veckor nere i huset i Frankrike, en vecka på Gotland och en vecka på Värmdö, där också midsommar kommer att firas.

Åh vad jag längtar till Frankrike! Jag har inte varit där på 6 år då jag är så flygrädd så det skall verkligen bli kul att komma ner till mitt andra hem igen :)

Det kommer även bli underbart att få dela med sig av allt till barnen från bagaren på morgonen till den goda glassen i hanen på kvällen!


En bild från stranden vi brukar vara på. Dock är det 16 årsgräns där så det kommer nog bli 55:an och Tahiti samt de publika stränderna i år.


Mmmm, smarrig glass! Viol, ros och bubbelgum är mina favoriter. Obs Gammal bild - därav kläderna ;)


Hamnen!


55:an

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0