Födelsedagskalas!

På lördag är det dax för födelsedagskalas och det ska bli så kul! Jag är ju i en lite knivig ålder så trots att jag skickade ut inbjudningarna en månad i förväg var det en hel del som inte kunde... De flästa av mina vänner har ju barn och det är verkligen inte det lättaste att ordna barnvak och ibland upp till tre barn!

Men det är i alla fall 35 tappra gäster som kommer till mig på lördag som jag hoppas kommer att kunna parta loss rejält!

Jag har skippat middagen helt - dels för att det blir inte samma partystämmning om man sitter och pratar över en middag i flera timmar och dels så älskar jag ju att baka och vill gärna bjuda på det istället :)

På lördag blir det tårtor, minicupcakes, macarons och en massa godis! Allt i rosa såklart! Men sedan ska jag även ha en stor ostbricka för dem som inte gillar sött samt popcorn och chips i form av hjärtan på borden.
Till detta blir det rosa champagne, öl, vin och ett dignande drinkbord!

Jag har även införskaffat mig rosa ballonger, tallrikar, servetter, tårtfat, blommor och annat!

Jag hade tänkt att ha serveringshjälp men då vi blev så få som skippade jag det och tror att jag själv + några av mina väninnor kommer att fixa det! F får ansvara för drinkbordet, musiken samt champagnen så sköter jag resten :)

Vi har ordnat det så bra så att barnen är med farmor och mormor ute i Sigtuna hos just mormor. De åker ut redan på fredag så att jag kan ha en bakkväll och sedan sova ut hela natten och kommer hem först på söndageftermiddag. Då är det dessutom farfar som hämtar dem och kör ut dem till oss på ön! Tänk vilka fina föräldrar jag och F har!!

Jag kommer dessutom ha ett par övernattande gäster vilket gör festen lite extra rolig!

Hej så länge!
Pinkmommey♥

            

           
         
             

            

            


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå vad coolt ;) vilken fest ;) ta massa bilder ;) hade ju så gärna velat komma :)



Ha sååå kul :)



Många kramar fr Finland ;)

2011-11-24 @ 13:45:21
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/
Postat av: Pinkmommey

Ja, det hade varit så kul om du varit med men nu får din man festa för dig med! KRAM!

2011-11-24 @ 15:42:57
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0