Saknar så!

Hej bloggen!

Oj vad jag saknar att dela med mig av mina vardagsbetraktelser, inredning och annat som händer i mitt liv men väldigt vad mycket tid jag har för annat nu för tiden...

Kanske att jag kommer att titta in lite då och då från och med nu - det är ju jul och allt och då är det bara så mycket mys som måste avhandlas och delas med av!

jag är inte helt förtjust i att de börjar med julpynt och julskyltning så här tidigt då jag gärna vill njuta av hösten i sig med alla fina färger och annat mys men jag skall inte sticka under mattan med att jag redan börjat plöja jultidningar och planera fint julpynt till hemmet i år.

Jag tror faktiskt att det kommer bli en hel del växter i år och lite mindre klassiska julstjärnor i fönstrena... Jag vill ha så många fina kransar, apelsiner och annat fint i mina fönster istället. Dock kommer ju det inte bli lika fint ljust men jag får köra med sjukt mycket levande ljus istället.

Annars mår familjen bara bra och vi trivs som fisken i vattnet "ute på ön" och T går i riktiga skolan nu och har fått massor av fina små vänner och lilla F går kvar på dagis men har vuxit som bara den då storebror slutat.

Vårt senaste projekt av huset har varit att bygga en trädgårdsbod för alla maskiner, krattor, gräsklippare och annat som används dagligen men som vi ändå vill gömma undan. Så nu står en fin liten vit bod i slänten bakom huset och det är min fina man F som byggt den med FINFINA vännerna H och D!

Helgen som var gick annars i skräckens tecken och jag gick "locko" och smyckade ut trädgården med både gravstenar, kråkor, fladdermöss, liar, skelett och annat läskigt! Som grädden på moset hade vi skräckfilmsljud/musik ur högtalare i lilla boden, mohaha.

Bilder på lilla boden, skräckgrejerna och annat nytt i huset kommer upp på bloggen när jag har tid att titta in nästa gång :)

Helgen som kommer bjuder på besök både hos bror min som blivit med hus ute på vackra Drottningholm/Ekerö samt hos pappa i deras nya våning i stan. Sedan skall jag även försöka hinna med ett besök på farmors grav.

Ha det nu så fint ni som tittat in så hoppas jag på att vi hörs snart igen!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0