Smeg

Åh idag kom vår nya spis! I renoveringen var de det enda vi inte bytte i köket och jag har irriterat mig på det sedan dess!

I vårt kök passar det inte med en häll och fristående ugn utan helst hade det passat bäst med en fin gasspis från tex Ilve. Dock gillar jag inte gasspisar för brandrisken och dels så måste vi ju köpa gastuber hela tiden om vi ska ha det.

Därför blev det näst bästa en spis från Smeg, den ser lite gammeldags ut samt är jättebra för mig som gillar att baka! Dock hade jag velat ha en 100 cm bred men då hade vi behövt göra om hela köket...

Elektrikern kommer idag eller imorgon och imorgon kväll skall den invigas då jag skall baka macarons :)

Ha en fin eftermiddag!
Pinkmommey♥







Kommentarer
Postat av: Vita drömmar och choklad

Den spisen är såå fin.



Kram Milla

2011-12-01 @ 00:35:40
URL: http://vitadrommarochoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0