Sälen nyår 2012

Som vanligt har jag inte tagit några bilder fast jag skulle valat. Dels är den braiga kameran på F´s kontor och dels så glömde jag ladda den lilla fickkameran. Jag har alltså tagit några få bilder med min dåliga iPhone 3 utan blixt...


En febrig mamma och lilla F utanför den sjukt sunkiga kinarestaurangen på väg upp mot Sälen...


T tar seden dit han kommer :)


Far och son!


F i liften.


Och så jag


Lilla F på väg till sin allra första skidlektion och slalomåk för den delen med.


Tripp, trapp, trull...


T redo för skidskola!


På väg till lunch efter skidåkning.


Lilla F och hans kusin S på leklandet väntar på att få vatten :)


Jag och lilla W(systerdotter) på nyår.


Min syster med efterrätten som var marängsviss och bestod av Ben n´Jerrys, maränger, kolasås, chokladsås, bananer och grädde, mums.


Skål!


Till förrätt blev det skagen från "Lisa" och till huvudrätt en klassiker - oxfilé, potatis, fransk löksallad och olika hemgjorda såser.


Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0