Happy lördag!

Ännu en lördag, ännu en strålande dag!

Vaknade i och för sig av att min stora son (som sover i en säng bredvid min p.g.a omständigheter) pratade i sömnen... Sötis! Stoppade om honom och gick upp, klockan var som vanligt bara 6! MEN som vanligt gjorde det inte något heller!! Jag får mina mornar när jag inte bara behöver vara mamma och hemmafru utan bara vara V! Göra vad jag vill i timmar! Tänk vad lite man blir glad för idag! Annat var det för 5 år sen!! En resa till värmen - fullt med shopping, party, god mat och solstolar på stranden, sippandes rosé tillhörde vardagen liksom! Synd att jag inte kunde uppskatta livet mer, men så är det väll alltid...

I alla fall... när jag kom ut i köket stod ett av våra köksfönster på vid gavel!! Jag trodde att vi hade haft inbrott!! Ska tilläggas att vi bor på markplan och detta är den sidan av huset som gatan ligger på, så det är bara att traska rakt in i lägenheten! Dock bor vi på en återvändsgata på Gärdet så det är nästan bara de som bor här som åker och parkerar här!

Svinkallt var det i alla fall och jag sprang in till F och han blev bara sur(!) för att jag väckte honom! Han gick till köket, stängde fönstret, sa att det var han och gick o la sig igen... Akta er om det hade varit jag, då hade jag inte kommit undan så lätt - så jäkla typiskt honom!

Min förlovningsring låg precis där! Min Louis Vuitton väska stod på bordet med plånbok och nya solbrillor i och datorn stod på köksbänken - om en tjuv hade dykt upp så hade han lyckats riktigt bra!

Nu hör jag mitt lilla pyre vakna och ska gå in och lyfta upp honom!

Vi hörs sen!
Pinkmommey :)



Kommentarer
Postat av: RivasJillian28

Not all things can work when you are willing to get academic success. Nevertheless, I state that one issue should aid you! You can <a href="http://www.primewritings.com">purchase essay online</a>, just because it will help for sure.

2012-02-09 @ 05:07:23
URL: http://www.primewritings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0