Slödag!

Hej Bloggen!

Idag har det inte varit många knop på mig... Vad har jag gjort egentligen?! Bara tagit det lungt, shoppat lite och varit med barnen i parken.

På förmiddagen blev det mest lite plock städning och så deklarerade jag - desto snabbare det blir gjort, desto snabbare kommer mina pengar!

Efter lunch tog vi våran minsting och åkte sen på en lite påskgodis och present runda! Först bar det av till Martin Olsson, sen Prisextra och slutligen Bylando! Så mysigt med påsk så såfort vi kom innan för dörren hemma var jag tvungen att fixa med alla påskägg och presenter!! Ägg behövde jag inte köpa för vi har massvis sedan tidigare - med disneyfigurer, lite vuxnare med fina mönster, gammeldaxa, glittriga och klassiska! De som ska få är mamma, f´s föräldrar, min bror, barnen och så f och jag såklart! mycket viktigt sen att det blir rätt ägg till rätt person, alltså att äggets utseende och design passar personen och att det är just den personens älsklingsgodis!

Vid dagishämtningen tog vi med lilla f så han fick leka av sig lite på dagisgården och f och jag njöt i solen! Efter det har det bara varit vila, lek och middag.
Nu är f och tränar för första gången på flera år och jag har nattat båda barnen och sitter bara och tittar runt på nätet...

Imorgon kommer städerskan och då blir jag tvingad att komma ut och det är nog bra, det är inget kul att bara sitta hemma hela dagarna, även om man tror att man inte orkar annat...

Sov så gott alla söta människor!
Pinkmommey♥

Mina älsklingspojkar som jag älskar mest i heeela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0