Alla dessa instanser...

Idag har inte dagen bjudit på mycket kul utan bara massa "to do´s"...

Efter dagislämning blev det ett långt bad för mig och direkt därefter så fixade jag med en massa papper, sökte några jobb, gick igenom lite viktiga saker mm

Vid lunch begav jag mig för inskrivning till Arbetsförmedlingen... Där träffade jag en något virrig men trevlig kvinna som skrev in mig och gav mig en massa nya datum för möten, jobblämning mm

Efter Arbetsförmedlingen gick jag till ekonomikontoret men det var ingen där så jag fick bara slänga in mitt arbetsgivarintyg genom postfacket och hoppas att de kommer att ringa innom en snar framtid!

På vägen hem stannade jag på ett café, beställde en latte på lättmjölk och satte mig med min medhavda dator och läste lite bloggar i lugn och ro!

Nu har jag bläddrat i lite tidningar, bloggat och lekt med min son T och nu är det snart dax att dra ihop lite middag!

Ha en skön kväll!

Kram Pinkmommey♥


En trött pappa med lilla nyfödda T för exakt 4 år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0