Augusti, måndag, dagis

Äntligen!! Dagis har öppnat!! En vecka till och våran familj hade gått under... T behövde dagis mer än luft och lilla F behövde lite vila från sin mobbare...

Nu har jag pratat med dagispersonalen och jag får välja precis när han ska börja, sååå skönt! Jag tror att det blir den 31 augusti - då hinner jag ordna lite grejer innan!

Igår så blev inga av de sakerna vi planerat av... T ville absolut inte till stranden konstigt nog så efter ett utbrott från honom så bestämde vi oss för att inte åka... Min vän D och deras familj åkte till landet och det slutade istället för oss i "Dagisparken".

Vi hade med en massa leksaker, glass och annat så vi fick riktigt mysigt! Sen kom grannen ner med sina barn också och just då gick vattenspridarna på!! Detta resultaerade i en hel del små nakenfisar och en massa barndomsminnen för min del!

På kvällen kom F´s kompis D hit och vi käkade kräftor, västerbottenpaj och drack massa vin!

Idag ska jag träffa D eftersom det inte blev av igår. Vi ska vara hos henne så på vägen dit tar jag nog en repa på stan! Dock har jag lovat mig själv att inte handla något då vi faktiskt inte har råd med det just nu!!

Nu ska jag natta liten!

Ha en underbar sommardag!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0